Oulun Seudun Suurriistakoirat alueen metsästyskoiraharrastajille

Joukko Oulun alueen metsästyskoira-harrastajia kokoontuivat syksyllä 2023 ja keskustelivat, että pitäisi olla yhdistys jossa ollaan asiallisia ja kannustavia toisia harrastajia kohtaan. Nautitaan koirista ja niiden menestymisestä aidosti ja jeesataan kaveria silloin kuin tarve niin vaatii. Tämä yhdistys hyväksyy metsästyskoirat ja omistajat joukkoomme "Annetaan kaikkien kukkien kukkia" periaatteella.

HALLITUS 2024

Puheenjohtaja: Joni Meriläinen                                                                               p.0405346386 (joni.mujk@gmail.com)

Sihteeri/rahastonhoitaja: Heidi Pöykiö                                                                  p. 0400326176 (oulunseudunsuurriistakoirat@gmail.com)

Hallituksen jäsenet: Ahti Sumiloff, vpj (Laura Heikkinen), Heidi Pöykiö (Hannu Pöykiö), Ilkka Lyttinen (Harri Valtanen)

----------------------------------

Näyttelyvastaava: Laura Heikkinen lauratuulia.heikkinen@gmail.com,                                                            p. 044 568 7152

(Laura vetää näyttely- ja sosiaalistamistreenejä Vaalassa, ole yhteydessä seuraavista treeneistä ja pyydä Lauraa liittämään sinut näyttelytreenien watsappporukkaan!)

Pulkkilan HIRV koetta tukemassa
Pulkkilan HIRV koetta tukemassa!
Yhdistyksen kokeita tukemassa
Erraushaukkujen 2024 yhteistyökumppani
Pulkkilan HIRV koetta tukemassa!
ABC Vaala tukemassa syksyn HIRV kokeita
Yhdistyksen toimintaa tukemassa